Het interview over Octo Global in Evofenedex!

In het magazine van EvoFenedex 'Globe' alles over Octo Global, de Octobox, Brexit en de internationale ontwikkelingen. Hoe hebben wij het afgelopen jaar ervaren? In gesprek met Michelle Marsé, general manager Octo wordt dit uitgebreid besproken.
12/08/2020

Lees het hele interview in EvoFenedex Globe met Octo Global hier.

Heen en weer tussen Europa en Latijns-Amerika

Michelle Marsé is general manager bij Octo Global in Ridderkerk. De klanten van dit servicebedrijf van de Britse fabrikant van de Octobox zijn vooral actief met de handling van Octoboxen die gebruikt worden in de vruchtensapindustrie. Michelle is opgeleid als logistiek manager. De Octobox werd ruim veertig jaar geleden bedacht door Walton Industrial Containers Ltd. in het Noord-Engelse Bishop Auckland. De mensen van Juice-Pack ontdekten bij een fabrieksbezoek dat de Octobox bijna alleen verkocht werd voor bulkvervoer van poeders, granulaten en hele onderdelen. ‘Wij zagen daar direct kansen in, omdat vruchtensap(concentraat) . Waarom zou dit niet in een Octobox kunnen?

Benieuwd naar de Octobox? Lees hier meer! https://www.octo-global.com/product/octobox/